Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Διψασμένος για τίτλους ο Ριέρα

Η κατάκτηση τίτλων είναι ο βασικός λόγος που ο Άλμπερτ Ριέρα επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό. Ο Ισπανός μέσος κατά την επίσημη παρουσίασή του δήλωσε ότι είναι έτοιμος να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ομάδας και επέλεξε το νούμερο 77 λόγω της θύρας 7.


«Είμαι πολύ χαρούμενος να είμαι εδώ σε ένα πολύ μεγάλο σύλλογο. Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά, να βοηθήσω την ομάδα να κατακτήσει τίτλους και να ευχαριστήσω με την απόδοσή μου τους φιλάθλους που μου επιφύλαξαν τόσο θερμή υποδοχή στο αεροδρόμιο. Ήταν κάτι που δεν το περίμενα» τόνισε ο 28χρονος αριστερός χαφ και επισήμανε: «Ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και μια από τις σημαντικότερες στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Πιστεύω να παίξω σημαντικό ρόλο, ώστε να πραγματοποιήσει ένα σημαντικό βήμα και να βρεθεί μέσα στις 10-15 καλύτερες ομάδες Ευρώπη».

Ο διεθνής άσος πρόσθεσε στη συνέχεια ότι επέλεξε τον Ολυμπιακό, καθώς είναι μια ομάδα που διεκδικεί τίτλους και ελπίζει να κερδίσει πολλούς φορώντας τη φανέλα της. «Τα τελευταία δύο χρόνια έπαιζα στη Λίβερπουλ και παρότι είναι μεγάλη ομάδα δεν έχω κερδίσει κανένα τίτλο. Είμαι διψασμένος για τρόπαια και γι' αυτό πήρα την απόφαση να έρθω εδώ. Είναι ομάδα που κυνηγά τίτλους και ήρθα να κατακτήσω αυτό που μου λείπει».

Ερωτηθείς για το πότε θα είναι έτοιμος να αγωνιστεί απάντησε: «Δεν είμαι ακόμα σε κατάλληλη φυσική κατάσταση να παίξω στον πρώτο αγώνα με την Μακάμπι. Είμαι αρκετές μέρες εκτός προπόνησης και δεν έχω παίξει σε φιλικά της Λίβερπουλ για να αποφύγω κάποιον τραυματισμό. Μίλησα με τον προπονητή και πιστεύω ότι μετά την επόμενη εβδομάδα θα μπορέσω να αγωνιστώ».

Σχετικά με την προσαρμογή του στα νέα δεδομένα, Ριέρα τόνισε ότι δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα. Επισήμανε ότι είναι σημαντικό να υπάρχει καλό κλίμα στα αποδυτήρια και είπε ότι γνωρίζει τους Όσκαρ, Ιμπαγάσα και Ραούλ Μπράβο. Πρόσθεσε ακόμα ότι μιλαέι καλά αγγλικά και θεωρεί ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα επικοινωνίας.

Επίσης δήλωσε ότι γνωρίζει το ελληνικό πρωτάθλημα, καθώς έχει πληροφορηθεί πως έχουν τα πράγματα από τον αδερφό του Σίτο Ριέρα που αγωνίζεται στον Πανιώνιο.

Ολοκληρώνοντας τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού ο Ριέρα είπε ότι επέλεξε το νούμερο 77 για τη φανέλα του, γιατί ο αριθμός 7 είναι σημαντικός για τους φιλάθλους του Ολυμπιακού. «Επέλεξα το 77 που είναι δύο φορές το 7