Οι άδειες φορτηγών δημοσίας χρήσεως, τα μέτρα για οδική ασφάλεια και υγρά καύσιμα, η αντιμετώπιση της ασυδοσίας στα ΚΤΕΟ, η αναδιάρθρωση της υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και η αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων με την εμπλοκή και ιδιωτών επενδυτών ήταν τα βασικά θέματα που έβαλε το υπουργείο Μεταφορών στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου.
Αναφορικά με το άνοιγμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, προβλέπεται η δημιουργία εταιρείων, με τη μορφή ΑΕ, ή ΕΠΕ. Μεταξύ των κριτηρίων λειτουργίας του θα είναι οι οικονομικές τους δυνατότητες, η επαγγελματική τους επάρκεια και η φήμη τους. Για τις παλιές άδειες θα ισχύει μια τριετία προσαρμογής έως το 2013.
Αναφορικά με τα ΚΤΕΟ, εγκρίθηκε το νομοσχέδιο που προβλέπει μεταξύ άλλων ότι όχημα που δεν έχει περάσει από έλεγχο δεν θα ασφαλίζεται. Αναφορικά με τα πρατήρια καύσιμων καταργείται η ισχύουσα απόσταση μεταξύ τους και διατηρείται μόνον η απόσταση των τουλάχιστον 50 μέτρων από χώρους μαζικής προσέλευσης και συνάθροισης.
Το υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε επίσης το νομοσχέδιο για τον εναέριο έλεγχο και την αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Στόχος της Ε.Ε. είναι η προώθηση ενός κοινού FIR για όλη την επικράτειά της.
Εγκρίθηκαν επίσης η ένταξη της κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολικά προγράμματα.
"Διαμορφώνουμε νέο πλαίσιο για τις μεταφορές και αερομεταφορές στη χώρα, ώστε να ενισχύσουμε τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσουμε ταχύτατη ανάπτυξη της Οικονομίας, δήλωσε ο Δημήτρης Ρέππας. Πρόσθεσε δε πως όλες αυτές οι πολιτικές πρωτοβουλίες συντείνουν στη δημιουργία ενός νέου αναπτυξιακού περιβάλλοντος όχι μόνο εξαιτίας του μνημονίου αλλά κυρίως γιατί το χρειάζεται η χώρα.